fredag 13. mars 2009

Fargeutfordring hos Sukkersøtt.

Ny utfordring hos Sukkersøtt i dag.
Det er en fargeutfordring denne gangen, og fargene vi vil se, finner du nedenfor.Selv om fargekartet er vårlig og fint, så er det vanskelig å finne vårinnspirasjon i snøhavet her jeg bor.
Jeg har valgt dette (for meg nye) stempelet fra Kort & Godt, og tekst fra KH.
Jeg har fargelagt med Copics, og blomstene, blonden og Boss Kut swirlen er dusjet i glimmermist. Pyntenålene har jeg laget selv, og ellers har jeg pyntet med mulberryroser,en hjertecharm, og dråper av Glossy.





7 kommentarer:

Marianne sa...

Kjempe lekkert!!!! Du er superflink!

Angella sa...

Ser ikke ut som du har hatt problemer med fargene Marianne... utrolig lekkert:)

God helg
Angella

milli sa...

Så lekkert kort du har laget, likte måten du har fargelagt stempeltrykket veldig godt!
Kjempefine detaljer!
Ønsker deg en kjempefin helg!

Klem fra
Camilla

Desirée sa...

Nydelig, den oppgaven klarte du med glans!

Klem klem!

Pia sa...

Kanon lækkert kort

Audhild sa...

Flott kort du har laget. Nydelig pyntet

Hanne sa...

Nydelig kort, Marianne, og jammen var det grønt på det også ;) flott fargelagt og idetheletatt :)

God helg og god klem :)