onsdag 15. april 2009

Ny utfordring hos StampARTic.

Det er tid for en ny utfordring hos StampARTic, og her er det bare å trekkepusten dypt, og rydde vekk alt av stæsj og dill, for denne gangen skal du ligge unna all pynt som er ferdigkjøpt, og heller lage den selv!!! Vekk med blonder og bånd, vekk med kjøpingsblomster og lekre charms! Bruk fantasien og tryll frem din egen pynt. Lykke til!

På mitt kort har jeg brukt dette nydelige motivet fra "Susanas", og jeg har brukt Copics til fargeleggingen. Jeg har brukt en MS-punch til blondekanten , Boss Cut swirler og QK-hengsler.I steden for å bruke brads til hengslene, har jeg tatt frem den gode gamle gulltusjen, og Retroblomstene har fått en knupp av Glossy. Stempelswirlene rundt kanten er fra "Autumn Leaves", og teksten er fra "Stempelglede."

10 kommentarer:

Lisbeth sa...

Godmorgen Marianne!
Hvordan klarer du å trylle frem noe så nydelig så tidlig på formiddagen?Stempelet du har brukt er bare så søtt, fargene er utsøkte, det hele er bare sååååå diggbart!!!
Klem

Anonym sa...

gorgeous Maianne,
so dreamy looking, a fantastic card. hugs rachxx

Aina sa...

Du trenger da ikke noe fancy ferdigkjøpt pynt du, som kan trylle frem noe så flott av det du lager selv.
Så nydelig! Borden rundt passet så perfekt til resten :O)

May-Bente sa...

Uuuutrolig lekkert, Marianne!
herlig motiv som du har fargelagt helt magisk. WOW!!!!
Klem:))

Nancy sa...

Det er bare en ting å si: WOW så lekkert:O)

Hildegunn sa...

Herlig kort!
Superflott at du ikke har brukt ferdige ting på kortet!
Må notere meg denne utfordringen....

Audhild sa...

Nydelig kort. Syns du har løst oppgaven fantastisk bra. Fargeleggingen av motivet er bare så vakker

Maren sa...

Utrolig flott kort!! Må si jeg syns det er en god ide å lage julekort spredt over hele året også, det må jeg forsøke jeg også!

Ha en flott dag!

Pia sa...

hvor er det et bedårende kort, sååå sødt

Eleonora sa...

I have been looking many times at StampArt's page and everytime I keep staring at this card. It's so fascinating! WOW!