søndag 4. juli 2010

Sommerutfordring hos Sketchy Colors

Har du sett de flotte nye stempelplatene til "Kort & Godt"? Nå har du muligheten til å vinne en av disse stempelplatene. Hos Sketchy Colors har vi vært så heldige å få "Kort & Godt" som måneds sponsor for juli, og de vil gi en stempelplate til fire vinnere i juli.
Siden det er sommer og ferietid, har vi en spesiell utfordring til dere hos Sketchy Colors som vil vare i hele juli. De fire heldige vinnerene vil alle bli trukket 1. august.

Utfordringen denne gangen er sammensatt :

En skisse,
fargene Lime/turkis/litt rosa,
OG
kortet skal inneholde en skjult tekst.

Lykke til!
Her er mitt DT bidrag.
Alle stemplene jeg har brukt er fra "Kort & Godt" `s nye stempelplater.











6 kommentarer:

Margrethe sa...

Å så fantastisk flott kort..
Ha en fin dag videre.
Klæm fra Margrethe.

Jeanett sa...

Så flott kort:) Likte fargesammensetningen veldig godt. Ønsker deg en god sommer:)

Riet sa...

So beautiful card Marianne,i love the image.
So gorgeous papers and the colours.

Hugs Riet.xx

Dorte sa...

Hej Marianne!
Først af alt; du har en fantastisk blog hvor jeg henter en masse inspiration!
Jeg har nok ikke været særlig flink til at kommentere dine kort, men bare våret inden om og smugtittet.
Jeg er igang med julekort og tænkte i den forbindelse om det er OK at jeg linker til dig og din blog ?
kh Dorte
Jeg fandt ingen e-mail på dig, derfor kontakt via kommentar.

Unknown sa...

Absolute gorgeous and soooo beautiful. Very nice colour combination Marianne!
Regards Ageeth

Kari sa...

Nydelig kort! Du er en stor inspirasjonskilde for meg.

Kari :-)