onsdag 2. februar 2011

Bryllupskort.

I helgen har jeg vært på et FANTASTISK scrappetreff, med noen FANTASTISKE jenter, og jeg har hatt det helt FANTASTISK hyggelig!!!!! Tusen takk Maya for at du åpner døren din for oss. Denne helgen lever jeg leeenge på.
Fire kort ble det, og en del fargelegging. Gjorde et forsøk på Prismacolors og MCP teknikk, og vips så var jeg hekta:)

Først ut er et bryllupskort med dette sjarmerende brudeparet fra LOTV. Motivet her er fargelagt med Copics. Det ble et nytt rammekort, og papirene og tekstene jeg har brukt er fra Kort & Godt.





17 kommentarer:

Jayne sa...

WOW hvor er det cool.. så romantisk og sødt ... super sød detalje med hjertet som hængsel... kan du evt. lave en tuturiol på den måde du laver dette kort..

tak og dejlig dag

jayne

pasjemari sa...

Beautiful.!!!!!!!

Pinklady 68 sa...

Lekkert, romantisk og flott bryllupskort!! Nyyydelige farger!!!

Ha en fin dag! Klem Laila.

Trine sa...

Så flott kort du har laget:) Nydelig motiv:)
Er veldig nyskjerrig på disse prismacolor fargene. Skal til Hamar til helgen så jeg får se hva det blir til:)

Ha en flott dag:)
Klem fra Trine!

Anne Bente sa...

total lækker, romantisk og smukt kort.

klemmm

Mona`s Bittelille Scrappekrok sa...

Fantastisk nydelig kort du har laget. Innsiden er også så flott. Klem...Mona

Debbie sa...

Beautiful!!!

Thea sa...

Hello Marianne,

Beautiful! The image is very cute. Nice colors.

Thea

Grethebella sa...

Du er FANTASTISK heldig vennen!
For et nydelig kort du har laget. Også så herlig stempel da gitt.
Sees på tirsdag??
Klem Grethe

Anne sa...

Dette var skikkelig vakkert! Fargene og den lekre pynten, og superherlig motiv. Fantastisk. :)

Ha en fin kveld.
Klem, Anne.

Torill sa...

Kjempesøtt,flott bryllupskort!Delikate farger!
Torill

❤ Kaia sa...

Nydelig kort Marianne, og enda flottere i virkeligheten, det er så flott fargelagt,og nydelig pyntet..
Klem fra Kaia

PS:Har bestilt meg noen LOTV stempler jeg og, bl.a det andre brudeparet og en fe *lol*
Smitteeffekten er stor på treff *lol*

Claudia Rosa ~ Pretty Pressings sa...

ohhhh my is this cute!

Kirsti sa...

Oi, kuinka tyylikäs kortti:)

Nina sa...

Heisann, Marianne!

Nå er det leeenge siden jeg har kommentert hos deg, så nå kommer det bare ett : FYYYYYYYYYY FELA!! *fnis* Jeg er helt målløs over kjolene dine, fytti noe sååå stiiiiliiig og lekkert ♥♥♥ Lære meg å lage bunad på Skitreffet, om du skal dit, vær så snill??????????? :)

Og det her kortet da, himalaya sååå nydelig. Vakkert motiv, farger og detaljer. Nydelige innsider også. ME LIKE :)

Ha en fin dag!
Go`klem fra Nina.

Linda sa...

Så lekkert kort og nydelig fargelagt og pynta. Du overrasker kvar gong.

Bente sa...

Åh sukk - dette var vakkert ♥

Klem, Bente