tirsdag 1. mars 2011

Ny utfordring hos StampARTic.

Endelig mars! Det ser ikke sånn ut ute ennå, men det er iallefall lov til å håpe at våren nærmer seg:)
Vi er klar med en skisseutfordring hos StampARTic, og mitt DT bidrag denne gangen ble et babykort. Vintagebildet har jeg funnet på nettet, og papirene jeg har brukt er fra Maja Design og Ladybug and Friends. Tekstene er fra Kort & Godt, og Stempelglede. Innsiden av kortet har jeg laget som en taglomme med vindu.
Med våren kommer også lyset håper jeg, så kanskje det snart blir lettere å ta bilder. Denne gangen ble fargene temmelig dårlige her, men dere får bruke fantasien, hihi:)
Husk å ta turen inn til StampARTic, og bli med på utfordringen!






11 kommentarer:

Hege-Annie Simonsen sa...

Så skjønt et kort! :)
Klem, Hege

Anonym sa...

Nydelig kort laget av deg, alt du lager er så drømmende og skjønt:)
Drømme-drømme ;)
Ønsker deg en super tirsdag:)
Klem Lill

Vintage cards and more sa...

Great "utfordring" I love the details, its gorgeous! Hugs Sonja.

Gunn (Merete) sa...

Det er bare en ting og si om dette. Vakkert. Vakkert. Vakkert.

Wenche sa...

Et nydelig kort i sarte fine farger, Marianne!!! Lekker swirlekant!!
Ååå nå nærmer de seg treff med stormskritt ;D Juhuu!!
Klemmer, Wenche :0)

Jenny - Pion Design sa...

Mycket vackert och välarbetat!
Kram ♥

Kris-design sa...

Alldeles nydelig :)

Erica ♥ sa...

This is so sweet and lovely, you are full with surprises, wowwww. Hugs Erica.

Line A sa...

Så lekkert! Og så morsomt med den tagen i lomma! :)

Grethebella sa...

Åh dette var nuuuuudelig.
Så morsomt med disse bretteteknikken du bare tryller frem om dagen.
Siden det ikke ble noe scrapping i dag blir det vel 14 dager til jeg ser deg da??
Klemmer fra Grethe

Knerten sa...

Å, dette var vakkert, Marianne !