fredag 9. september 2011

En herlig snømann.

Jeg har blitt fullstemdig hekta på å fargelegge på kraftkartong. Det er jo så gøy! Mange lurer på hva slags kartong jeg bruker. Jeg bruker vanlig kraftkartong fra Bazzill. Jeg vil tro de fleste scrappebutikker har disse, jeg har kjøpt mine hos Bikuben.

Her har jeg laget et julekort med min soleklare favoritt snømann:) Han er sååå herlig denne karen! Motivet er tegnet av Giordano, og kjøpt hos Joanna Sheen. Jeg har sydd en ramme rundt motivet, snøkrystallene i tre har jeg kjøpt hos Scrapmagasinet, og snøfnuggene på motivet er laget med pearlmaker.




21 kommentarer:

Thea sa...

Another beautiful card Marianne, very nice with the craft-cardstock.

Thea

Jill sa...

Du er en mester, ikke mer å si!
Fantastisk, nydelig fargelegging og herlig med stor god jul på siden!
klem

Pia sa...

super sødt, dejlige farver og flotte detaljer
God weekend
knus Pia

Scrappelise sa...

Så nydelig julekort! Den snømannen er så søt og fargeleggingen er kjempeflott! Fin effekt med kraftkartong, må nok prøve det! Ha en fin dag!

Lydia sa...

Wow, I really love this card. Amazing colour work and the lay out is also great! Thank you for showing.

Hugs, Lydia

❤ Kaia sa...

Så lekker Marianne...
Nydelig fargelagt som vanlig, og jeg er enig i at det er en skjønn snømann....
Kjempeflotte bokstaver også!!
Qc ???
Klem fra kaia

My Hyde Away sa...

Denne var bare utrolig skjønn Marianne :)

hania739 sa...

Świetna karteczka, a bałwanek uroczy:))

Anonym sa...

Herre min hatt så flott julekort :)))
Nydelig fargelegging, så effektfullt med "snøen" på bokstavene også :)
Lekkert-lekkert-lekkert :))
Gooood helg :)
Klem Lill

Kirsten sa...

Du er så flink ! Følger bloggen din hver dag :-) Inspirerende!

Lenie Hempen sa...

Hoi marianne

Wat een pracht kaart.
Echt super lief en mooi gemaakt.
Een heel fijn weekend.


Gr leny Hempen

Anne-Eddie sa...

Kjempefint blir det på kraftkartong!
Nydelig farget- du er kjempeflink !
Klem fra Anne-Eddie

Ana Márquez sa...

Awesome! Thanks for showing it to us. Kiss!

Mieke'S sa...

I love this!
Greetings Mieke'S

Mea sa...

Absolutt nydelig!

Ha en fin dag.

Marlies sa...

A gorgeous card! I love the snowman image and your colouring is realy wonderful!
hugs, Marlies

Christina C. sa...

This is an exquisite snowman....beautiful job coloring this wonderful image!!!!
Thank you for sharing your phenomenal talent!

Marita sa...

Bladd meg litt tilbake i bloggen din nå, og blir alltid like inspirert. Nyter synet av kort i nydelige farger, utstansede kanter, artige fasonger, heklede kanter og mye mer. Ikke rart du har blitt hekta på å fargelegge på kraftkartong forresten! Så fint det blir!! :)

Anonym sa...

Takk Marianne, vil jo gjerne prøve ut fargelegging på kraftkartong. Som vanlig er du en stor inpirasjonskilde, flotte motiver, herlig sammensetning av farger.....du er et naturtalent...

Hobby Musician Keyboard sa...

Dear Marianne,

your site and your works are so lovely!!!! Thank you for sharing us this beautifull creations!!!
If you may, I have stardet my kreative Website since Juli 2011. Please take a look! Perhaps my Ideas do Inspiratie you too. Many Hugs from Marina
Bettyscardsandpaperdesign.com

Pet73 sa...

What a wonderful christmas card! That image is just too cute!