lørdag 22. oktober 2011

Juleengler - Pion Design

I dag her jeg to Pion Design kort å vise frem.

Først har jeg laget et ”swing card”, med et av de vakre englemotivene fra Pions nye vintageark ”Vinterenglar – Från mormors vind”. Bildet har jeg rammet inn med baksiden av papiret ”Bildark – Sagan om våren”, og det lekre blå vinterarket er fra kolleksjonen ”Ventan på tomten II”, og heter ”Stjernhimmel”. Tekstene jeg har brukt er fra North Star Stamps, snøkrystallene er en stor MS punch, og swirlene er en dies fra Cherry Lynn.



Når kortet åpnes, svinger motivet rundt……





…og på baksiden har jeg laget et skrivefelt med plass til en koselig julehilsen.







Blant Pion Designs helt nye bildeark finnes et nydelig ark med juleengler i farger. Motivet mitt kommer fra dette arket som heter ”Julenglar – Bilder från førr”. Jeg har ikke brukt julepapirer til julekortet mitt denne gangen. Pion Design har så mange papirer å velge blant, og her har jeg brukt baksiden av papiret ”Bildark”, og papiret ” Vårdikt”, begge fra kolleksjonen ”Sagan om våren”. Jepp, her var det mye vår, men med julebilde, juletekst og noen snøkrystaller, så ble det et julekort allikevel:)






10 kommentarer:

Lena sa...

Da lager så utrolig lekre kort! Jeg blir like imponert og inspirert hver gang jeg er her - og det er ofte :-)
Ha en fin lørdag!

http://acraftynutter.blogspot.co.uk/ sa...

Absolutely STUNNING!!!

Kari sa...

Åååå, så nydelige julekort!

bluescrap sa...

Thanks a lot for the message on my blog. I like cards you realise. sorry for my english. soon. bluescrap

Anne-Eddie sa...

Vakkert, vakkert, vakkert!
Du er utrolig dyktig til dette !
Klem fra Anne-Eddie :)

Lenie Hempen sa...

Wat prachtig Marianne.
Echt super lief.
Heb verder een fijn weekend.


Gr leny Hempen

Anonym sa...

Så vakkert og nostalgisk, nydelige papirer, motiv og dine detaljer :)
Ha en fin lørdagskveld :)
Klem Lill

June Nelson sa...

Just brilliant love them both xxxxx

Riet sa...

What a beautiful cards.

Hugs Riet.xx

ania sa...

Piękna, bardzo klimatyczna karteczka, fantastyczna forma!