onsdag 1. februar 2012

StampARTic - Utfordring

Vi er klar med årets første utfordring hos StampARTic, og siden året ennå er nytt, så lyder utfordringen:
"Prøv noe nytt"
Du trenger slett ikke finne opp noe nytt og spennende, bare prøv noe som DU aldri har prøvd før. En ny stil, en ny teknikk, en ny måte å brette på, en ny måte å fargelegge på...osv...

Motivet til kortet mitt har jeg fargelagt med Prisma Colors på grønn kartong. Jeg har brukt fargeblyantene på hvitt og på kraft tidligere, men aldri på grønn bakgrunn. Jeg har også laget en ny fassong/ny type kort, og jeg tror dette må være første gang jeg ikke har med noe hvitt på kortet mitt:)

Motivet jeg har brukt er fra Stempelglede, papirene er fra Pion Designs kolleksjoner "Sagan om våren" og "Till far", og tekstene inni kortet er fra Kreativ Hobby og NSS.






7 kommentarer:

Anonym sa...

Dette var skikkelig lekkert Marianne!!!
Imponert over den fargeleggingen din altså :o)
Klem

❤ Kaia sa...

Lekkert Marianne...
Kjempekul måte å lage kort på.
Nydelig fargelegging, som vanlig...nå også på grønn kartong...
Klem fra Kaia

Trine sa...

Å gud a meg for et kort og for en fargelegging.... dette var rett og slett helt nyyyydelig, helt rått.... ja, jeg blir helt målløs:)

Klem Trine:)

Christina C. sa...

Marianne....I am speechless! How do you come up with those amazing projects every day???????????? I always know when I visit your blog I will be in for a big surprise! Your work is unsurpassed....simply delightful and inspiring!

Linda sa...

Ein artig måte å laga kort på. Kjempelekkert var det. Klem Linda :)

Anne-Eddie sa...

Lekkert kort! Herlig motiv og så fint fargelagt, kan ikke ha vært enkelt på grønn kartong!! Skal hive meg med i utfordringen! Må bare ta bilder i morgen i dagslys!!
Klem fra Anne-Eddie :)

Agneta Lundbäck Sjölin sa...

Så klämmigt kort,jätte bra ide'
kram