fredag 21. september 2012

Et herrekort - Pion Design


Skal du lage et skikkelig herrekort så er det godt at det finnes en så flott herrekolleksjon som For Father. Med disse papirene kan du få det røft og tøft, eller vakkert og elegant…eller noe midt i mellom.

 Til mitt herrekort har jeg brukt et motiv fra arket Gentlemen, og de andre papirene jeg har brukt heter Money og Old cars. Selve kortet, og detaljer er i kraftkartong, og siden jeg er overbevist om at menn også liker blomster så har kortet mitt fått noen mørkeblå roser og beige blomster, som jeg har svertet med Distress ink. Ellers har jeg pyntet med utstansede stjerner, litt hyssing, perler, og noen stifter her og der.




Til innsiden har jeg brukt også brukt mønsterarket Money. Skrivefeltet er fra arket Pontiac, de stilige bordene finnes på arket Borders, og teksten har jeg stemplet på en flott tag fra arket Tags.





7 kommentarer:

Gro Tollaksen sa...

Aldeles nydeligt!

Astrid sa...

Fabulous card Marianne !!

hugs Astrid

Riet sa...

What a gorgeous card.

Hugs Riet.xx

Mojca sa...

Beautiful man's card. Hugs! mojca

Susanne sa...

Verkligen supersnyggt!!!
Ha en fin helg!! Kramizar Susanne

Anonym sa...

WOW Marianne just gorgeous.Hug Sheila.x

Elfi sa...

It is so difficult to do. Your mans card ist fabulas - and my english is so bad!
Hugs
Elfi