tirsdag 23. oktober 2012

Babybok - Bildmålarna


God morgen:)
I dag har jeg en bok å vise frem, laget med herlige nyheter fra Bildmålarna. Dette nye stempelet jeg har brukt heter Baby-Train, og jeg tror ikke det kan finnes mange som ikke smelter av dette motivet! Boken jeg har laget er til å skrive ned barnets første ord, og alt det morsomme som blir sagt de første årene. Alle som har barn burde ha en sånn bok, vi glemmer jo så alt for fort! Papiret jeg har brukt er fra Bildmålarnas helt nye kolleksjon Welcome, og heter Blue stripes. 
Har du gått glipp av Bildmålarnas nye stempler og papirer, så løp inn i nettbutikken og ta en titt:)



6 kommentarer:

Anonym sa...

Lovely Lovely Lovely Marianne. Beautiful colours you have used. Hugs Sheila.x

Erica ♥ sa...

Wow, great card, very nice colors.

Hugs Erica ☼

Mojca sa...

Waw love the image, so pretty and the colours are amazing. Hugs! Mojca

Christina C. sa...

Outstanding, Marianne! Such a beautiful creation!!!!

Riet sa...

What a beautiful card.


Hugs Riet.xx

Anneke sa...

wow, this is a very cute and lovely card.
greetings from ann