søndag 3. februar 2013

Sketchy Colors - Fargeutfordring

Da er februar godt i gang, og vi har med oss en ny månedsponsor hos Sketchy Colors. I fele februar er det Poppy Design som står for flotte premier hos oss. 
Denne søndagen har vi en fargeutfordring å by på, og fargene vi vil se denne gangen er Blå/Lilla/Hvit.
Jeg har brukt papirer og motiver fra Bildmålarna til kortet mitt. Jeg har maskert sammen motivene Mimosa so sweet og Sten, og fargelagt med Prisma Colors på kraftkartong. Papirene er fra kolleksjonen Welcome.
Tekstene jeg har brukt er fra Kort & Godt og North Star Stamps.





9 kommentarer:

❤ Kaia sa...

Fantastisk flott Marianne, fargeleggingen din er helt rå.....
Nydelig oppsett, og fantastiske farger.

Klem fra Kaia

Mojca sa...

Waw your colouring is just gorgeous. hugs! Mojca

Marthe sa...

Utrolig nydelig!!

Ida sa...

Så utrolig lekkert farget, nydelig blåfarge!:))
Fantastisk fine de hjørnene.
Ida

Anne-Eddie sa...

Nydelig! Og fargeleggingen din er helt rålekker! Klem fra Anne-Eddie :)

Wenche sa...

Et helt utrolig herlig kort, Marianne!! Og heldige meg som kan beundre det hver dag, hihi.
Flinka!!
Klemmer fra Wenche :0)

Anneke sa...

very beautiful card and design.
greetings from ann

Rosa Jensen sa...

Supper flot kort.

HOBBYMAUREN sa...

Jeg lar meg inspirere av din flotte "papirkunst"!