søndag 5. januar 2014

Sketchy Colors - Skisseutfordring

Da er det nye året godt i gang, og i dag åpner vi dørene igjen hos Sketchy Colors. det har blitt noen forandringer i DT. Jannhild har dessverre forlatt oss, men vi har fått med oss to nye og superdyktige damer, som vi gleder oss til å bli kjent med. Velkommen til Kari og Monica:)
Vår første sponsor dette året er Inky Impressions, og vi starter med en skisseutfordring.

Til bidraget mitt har jeg brukt et av Bildmålarnas aller nyeste stempler. Motivet heter Alva Believe, og jeg har fargelagt henne med Distress Markers. Papirene er fra Bildmålarnas nye papirkolleksjon Soft collections.





Teksten inni kortet er fra North Star Stamps, og hjørneswirlene er fra Kort&Godt.


7 kommentarer:

Kari sa...

Nydelig kort,Marianne!Disse nye motivene til Bildmålarna er bare så herlige da :)Lekre ark er det også.
Ønsker deg en flott uke!
KLem,Kari :)

Anne-Eddie sa...

ÅÅÅ, vakkert! Dette motivet har jeg og, morsomt å se en annerledes fargelegging! Den var så fiiin!! Nydelig kort også.
Rart, jeg har ikke fått opp Sketchy Colors sin utfordring ennå !?
Klem fra Anne-Eddie ;)

Jeanett sa...

Utrolig flott kort :) Liker veldig godt det motivet du har brukt her.
Klem fra Jeanett.

❤ Kaia sa...

Nydelig Marianne...
Og for noen lekre papirer Bildmålarne har laget denne gang...
Ha en fin søndag....

Klem fra Kaia

Ida sa...

Godt nytt år!:))
Nydelig motiv, lekkert kort!:))
Ida

Linda sa...

Nydelig kort. Liker blonden og detaljen på forsiden virkelig godt :)

Sol sa...

Nydelig Fargelegging.. Flott stempling inni kortet også.. Lekkert satt sammen!!